понеділок, 14 лютого 2011 р.

Історія "будиночків для принцесок"

Вчора усією сім"єю були в Ашані - то такий велиииииикий гамазин, де є купа меншеньких. І зайшли ми з донечкою в одну крамничку, де продають все-все-все для дітей. І ви не повірите, що я там побачила, - іграшкові будиночки для дівчаток. Був там меншенький на дві кімнати і більший на чотири. Але цікаво інше - моя дитина в ньому зацікавилася хіба що лялечкою, яка би там мала жити. А про хатку сказала: "Мій гарнісий".
Отака пригода мені підказала, про яку з іграшок розповісти першу історію -  про будиночки для принцески. Подивитися, які вони є і купу фоток можна тут: http://dimokl-toy.blogspot.com/p/blog-page_26.html .
Так от. Десь півтора року тому чоловік побачив десь в неті фото будиночка. Правда він був пластиковий чи який там, але вирішив він зробити свого - дерев"яного. Робив його довгенько - тиждень приблизно. Навіть мене до того залучив, бо коли вже є модна хата, то і інтер"єр має бути відповідний. Згадала я дитинство, як то кажуть, і почала шити мініатюрні подушки, ковдрочки з підодіяльниками, шторки... Всі вони підбиралися по кольористиці, малюнку, гармонуванню.. Це був перший будиночок. А коли вже робилися  наступні, то для них спеціально купували шпалери, тканину, купу вати для набивання поcтелі... Отак ми з чоловіком стали міні-дизайнерами... тепер навіть часами сперечаємося який килим пасуватиме до інтер"єру, якої форми шторки варто повісити на вікна...
Особисто для мене найскладнішим у цьому творчому процесі є дотриматися золотої серединки між реалістичністю та казковістю, бо хоч це і є будиночок, але ж все-таки для принцески! :)

Немає коментарів:

Дописати коментар