четвер, 24 березня 2011 р.

Історія крутої дизайнерської штучки, АБО куди подіти мобільник вдома?

Давненько я нічого не писала.... Хворіла, потім розгрібалася на роботі, а ото зараз хочу знову розказати "історію" ))
Останнім часом дуже і дуже популярними стали різного роду підставки до мобільного. І звісно, мій "на всі руки майстер" не міг продинамити таку тенденцію. Отож, одного разу, коли він саме перебирав відходні кусочки деревини, які залишилися після виготовлення іграшок, то побачив шматок дощечки і прийшов з ним до мене. "Що це тобі нагадує?" - "Та як що, дошку..." - "Нє, ну, що оце тобі нагадує, на що схоже?". Дивилася я на ту дошку, дивилася, а тоді він каже: "А якщо отак?". І перевернув іншим боком. Уявіть собі прикол - той бік, який був обрізком обрисів іншої іграшки реально був дуже схожий на профіль кобіти :). Пішов муж на кухню, взяв олівець і почав малювати, щось підправляв, щось виправляв і десь за годинку вже приніс намальовану панночку. "Найгірше було голову вималювати, ну ніяк не виходило обличчя, так щоб не сташидло...", - прокоментував він.
Потім було ше два дні на обтесування ножичком форм, щоб надати об"ємності. І на виході ми отримали суперську фігурку панни у модному платтю. Але що з нею далі робити? А ніц же в голову не лізе.... Відтак бідолашна панночка лежала в шухляді десь місяці два, аж поки одного дня, коли я вже прийшла з роботи, муж показав мені вирізані детальки підставки під мобільник, куди дууууже і дуууже вписувалася наша панночка.
Потім було підбирання правильного кольору морілки, щоб надати фешенебельності, купу нервів з лакуванням, але в результаті ми отримали мега модну підставочку :)
Це була першечка модель. Вже потім почалися різні варіації і з ялинкою та їжачком і з кицькою-підставкою відразу для перстенів чи годинника... Словом усе, що душа забажає :)

Немає коментарів:

Дописати коментар